Remaja Cool '}

Tuesday 3 January 2012

Segan Dengan Si dia?



Pada suatu hari, anda telah disahkan mengidap penyakit pelik dan dikehendaki menerima rawatan di hospital. Rawatan yang mana satukah yang anda rasa sangat sengsara?

1. 7 hari tidak dibenarkan makan
2. Masukkan salur ke dalam perut
3. Disuntik sebanyak 30 suntikan sehari
4. Rambut dan bulu roma dicukur

Analisis:
1- Tahap Keseganan 45%
Orang yang memilih jawapan ini adalah seorang yang tidak suka dipaksa. Tidak perlu buat lawak untuk mengambil hatinya. Tapi apabila muncul pihak ketiga, maka dia akan membuat sedikit perubahan seperti memberi hadiah atau kata-kata yang manis

2- Tahap keseganan 20%
Orang yang memilih jawapan ini mengharapkan suasana yang harmoni dan gembira apabila bersama. Jadi, dia tidak kisah untuk membuat apa sahaja untuk membuat si dia gembira. Dia berharap dengan cara ini dapat menyampaikan isi hatinya pada si dia.

3- Tahap keseganan 1%
Orang yang memilih jawapan ini langsung tidak mengerti soal segan dalam bercinta. Dia mementingkan keseronokan sahaja. Tidak perlu ada segan dengan si dia. Tapi pastikan si dia tidak mengalami masalah lemah jantung supaya si dia tidak terkejut dengan apa yang kamu buat.

4- Tahap keseganan 80%
Orang yang memilih japan ini adalah orang yang sangat muka nipis. Dia lebih mementingkan maruah diri dan diri sendiri. Walaupun terdapat salah anggap atau si dia tidak memahami, dia pun tidak akan membuat sebarang penjelasan.

  p/s: pendek kata, segan tu lagi bagus, elak perkara buruk berlaku~

4 comments:

azeo laxerz said...

hahaha...saya type 1...segan kot~

arahida said...

num 2. haha

azeo laxerz said...

bagusnye..ak ske~

arahida said...

eeiii..gedik!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...