Remaja Cool '}

Saturday 19 November 2011

Ketahuilah Indeks Tekanan Anda






Pasti semua pernah ke tandas awam seperti di kompleks beli belah. Cuba bayangkan anda masuk ke tandas awam yang lebih kurang sama dengan gambar ni… kalau masa tu semua tandas tiada orang, mana satu yang anda akan pilih?
 


By the way…ini hanya ujian utk menguji tahap tekanan anda semata-mata. 
A>>Indeks tekanan 8 mata
Anda seorang yg bertenaga dan cergas. Anda dapat mengetahui keperluan org lain malah memahami perhubungan yg rumit antara manusia. Anda mempunyai citarasa yg tinggi, personality yg anggun dan merupakan seorg yg cerdik pandai. Namun, anda terlalu yakin pada diri sendiri hingga melakukan kesilapan dan menyusahkan org lain. Anda juga sering mengundang masalah kerana tidak mendengar nasihat org lain. Anda tidak dapat mengawal emosi anda.
B>>Indeks tekanan 3 mata
Anda suka akan kehidupan yg ringkas dn sederhana. Sikap kehidupan anda menyebabkan org yg berada di sekeliling anda berasa selamat dan mempunyai keyakinan. Anda akan menjaga org di sekeliling anda dengan sepenuh hati. Walaubagaimanapun, adalah dinasihatkan agar anda tidak mengharapkan pujian drpd org lain.
C>>Indeks tekanan 9 mata
Anda melayan semua org dengan sikap yg jujur dan peramah. Anda juga seorg yg berkeyakinan dan bercita-cita. Anda berpeluang untuk membina kehidupan yg bahagia. Namun, anda seorg yg penakut dan membiarkan org lain buat perkara yg x elok. Walaupun anda berhati-hati, anda juga terlibat dengan kegiatan kawan anda.
D>>Indeks tekanan 7 mata
Anda seorg yg periang dan romantik. Anda suka ketawa. Anda tidak akan dipengaruhi oleh perasaan sengsara dan gelisah. Anda mudah menyesuaikan diri. Namun, anda tidak mempunyai ketahanan yg lama. Ini akan mengganggu apa yg anda lakukan.
E>>Indeks tekanan 6 mata
Anda adalah seorg yg amat prihatin dan sensitif. Anda sesuai untuk menceburi bidang kerja yg kreatif. Anda mengambil berat akan apa yg berlaku di sekeliling. Anda meletakkan percintaan dan kerjaya di tempat yg sangat penting. Memang tidak dinafikan anda seorg yg berani. Tapi sering menggunakan cara yg salah untuk mempersembahkan diri. Apabila anda tahu menguruskan hubungan dengan org lain, maka tekanan akan hilang.
F>>Indeks tekanan 4 mata
Anda adalah seorg yg mudah bimbang dan risau akan kehidupan seharian. Anda tidak mementingkan kebendaan tapi amat meitikberatkan kepentingan citarasa. Anda juga mempunyai kemahiran menganalisi sesuatu perkara. Kalau anda tertekan dengan kehidupan seharian, mainkan watak sendiri dah memadai. Jangan hiraukan harapan org.
G>> Indeks Tekanan 5 mata
Anda bersikap seorangan dan mendapat kepastian drpd org lain. Anda tidak suka memahami kelemahan diri sendiri. Anda menjalani kehidupan mengikut cara anda sendiri. Anda harus ceriakan diri anda dengan bergaul dengan org lain. Harus mengejar cita2 sendiri.
H>>Indeks Tekanan 10 mata
Anda tidak hirau akan tekanan hidup. Anda mengejar kesempurnaan dalam hidup anda. Anda sanggup bekerja keras demi mengejar cita2. Jadi, anda selalu menikmati kejayaan. Anda x perlu bantuan drpd org lain utk hilangkan tekanan anda, tapi anda memerlukan org lain utk memberi nasihat kpd masalah yg timbul dalam kehidupan anda.


 p/s: try lar...hahaha~



4 comments:

arahida said...

saya A. n, agak betul.

hoho :)

azeo laxerz said...

sama la kite~

arahida said...

eleh..pehal lak gi pilih tandas hujung skali???

hoho :P

azeo laxerz said...

selamat~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...